Pages

nuffnang x

Monday, January 18, 2010

Reborn Foot Reflexology

mg teringin sgt2 nk try foot massage nih..abg pon dh tak larat sgt nk dengar..lastly dia ikut jek la..of course la mmg la nk de org demankan..takkan tak kenal aku..klu emak de ni mmg dh angkut emak dh..dedulu klu gi wat facial mesti emak yang temankan..sampai satu tahap tu emak kata dh tak larat nk teman lama ngat dia wat facial

so dari malam tadik dh plan dgn abg utk try reborn foot reflexology nih..sebelum itu hari ni dimulai dengan collect assessment report utk dihantar ke kpt dan upsi terus ke bendahari ukm dengan harapan dpt ler cheque aku itu..tp korang tau kan cm ne kakitangan kerajaan nyer keje..tak yah aku ckp de..balik dr bendahari dengan perasaan hampa terus ke rumah ambik abang dan tidak luper juga utk buang kuku..ngeeee

lokasi seterusnya adalah ke metro point kajang dan terus ke reborn foot reflexology..ok no picture taken ek..sebab laki aku nih low profile ... next time klu pegi insya Allah aku ambik..so below adalah gambar reborn ituuuu

reborn foot reflexology..metro point kajang

setelah discuss dgn abang dengan rela hatinyer aku sponsor abg utk wat 4 in 1 foot massage (sponsor de makne tu..kelas oum dh nk start..this sem dr kul 8am-12pm sementara itu hero kena letakkan di bawah jagaan abang sepenuh masa ;p)

package adlh seperti berikut
1. foot reflexology
2. hand massage
3. head massage
4. back massage
5. Chinese tea

total for 2 person = RM 140
dan hasilnyer adalah best sekali..hmm..cm nk try lagi..ngee

1 comment:

antuawe said...

mahal gile nk mampus. bape minit tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails