Pages

nuffnang x

Monday, March 29, 2010

saya sudah..korang bila lagi..isi ler cepat

almost finish updating my e-filling..cuma nk tunggu abg punya bhgian jek..takut part pelepasan cukai bagi anak tu terbuat dua kali (abah dan mama)..lagi pon a bit confuse skit..takpe la asal isi jek udah ler..memula tu terperanjat jugak tgk amount nk kena byr..rerupanya silap isi da..der ker aku isi gaji aku tuk 12 bulan 2 juta...ha..terberak mak nyah..sib baik aku perasan..lepas tolak rebet 400 suma elaun yg TERLEBIH BAYAR ader la dlm 30++ hinggit..tu dh declare oum nyer claim tu..sib baik last year aku mmg dh ada PCB takder la terasa..kira bayar dlu later baru isi form la..paper pon still tak claim bhg beli buku tu sumer..rasanya last year byk gak berhabis bli buku..tapi resit tak simpan pon..this year nekad nk simpan suma resit..

@ kenduri kawin kawan abah

kimi sekarang rajin berborak sampai tak terlayan..kalau batuk skit kimi kata..alaa...batuk lak..kalau nampak bola kimi kata aaa bool..kalau kena bab dgn mama kim kata..akit ma..kalau mama suruh kimi ambikkan barang kimi kata ..ma..amekla..byk perangai baru byk ragam baru..tp baik skit la sbb dh pandai blend dgn suma orang..gambar gi pesta buku nnti mama upload sbb guna hp abah..digi cam mama rosak tunggu fulus nk dibetulkan hahahha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails