Pages

nuffnang x

Friday, April 16, 2010

adakah mentalku sehebat gps *wink*wink*

1st of all claim telah selamat ku submit tadi..by hand..hahah rasanya aku la org yg paling lambat sbb dateline dia esok..sapa yg taknk duit beb..

bukan nk cite pasal claim la..tp nk citer pasal..1st time aku gi oum sedang raya..pagi tu cm besa penasihat incik toy dh tunjukkan guna google map lagi nk lalu kat ne suma..then tangan ini gegatal la pulakkn google add dia plak..tetiba ternampak ada 2 add oum yg berbeza..dua2 alamat dia kat serdang raya..cuak tau..

1. alamat dia seri kembangan learning centre
oum, c/o lot 50, jln sr 1/9
tmn serdang raya
seksyen 9
seri kembangan
2. oum, lot 49 , mezzanine floor , jln utama
tmn serdang raya,
seri kembangan..

kuang..kuang..kuang..mana satu tul ni..then cam no ni..nk tipon laili tak berangkat..lastly dlm kul 12.15 pm br la laili angkat..rerupanya dua2 tu satu tempat yg sama..cm ne tu..confius kan...dengan hati yg ala2 kl drift ni..dan memandangkan opis lunch hour kul 1..ader lagi 45 minit..aku pon ala2 mr bean nya bwk kete gen-2 itu dengan lajunya..sib baik takder polis tau..then kat upm blh pulak tersilap simpang..sib baik la masa nk pusing dkt mines tu perasan south city plaza dan juga serdang raya.. dan dengan izin allah juga mental ku ini blh berfungsi secekap gps..bukan selalu tau..besa klu aku silap jln aku call terus jek incik toy..secara vitualnya dia la yg akan guide (sambil tu mesti aku kena marahnyer..td pagi dh plan/ajar elok2..still blh silap gi..kalutnyer pasal)..so secara rasminya form suma dh selamat di submit..takder la jauh mana..der la 30 minit dr semenyih..cuba nk tunggu duitnyer jek masuk berminggu-minggu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails