Pages

nuffnang x

Friday, April 30, 2010

Bayi maut jatuh buaian

picture taken from myMetro [30 april 2010]


myMetro wrote:



Suspek wanita berusia 30-an berkenaan dipercayai cuai ketika menjaga bayi lelaki itu menyebabkan mangsa terjatuh dan mengalami kecederaan serius di kepala hingga membawa kepada kematian. Lebih mengecewakan keluarga mangsa apabila bayi lelaki terbabit diserahkan untuk dijaga pengasuh berkenaan tidak sampai lima hari sebelum dilaporkan mati. Datuk bayi berkenaan, Seng Cheng Lock, 60, berkata cucu lelakinya, Seng Kong Sun, sebelum ini dipelihara anak lelaki serta menantunya sejak dilahirkan. Menurutnya, pasangan terbabit mengambil keputusan menyerahkan bayi terbabit di bawah jagaan pengasuh selepas menantu perempuannya mengambil keputusan untuk bekerja. read more


atoyis wrote:

terkedu sekejap lepas baca entri ni di myMetro..teringat kimi di taska..hmm tepat kul 5 nk ambik kimi la..peluk puas2..main dengan kimi..mlm ti nk bwk kimi kuar dinner..tak blh la dengar berita cm ni..tahu ajal maut di tangan Allah..agaknya sebab tu jugaklah mama tak nk kimi tdo buai..alhamdulillah kimi mmg tak suka tdo dlm buai..genap jek umur setahun masuk dlm buai pon taknk..

5 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm...sy pun ada bc berita ni..haih..kesian baby tu kn...

intan izani said...

sadis kan...

e!ya said...

risau sgt klu cite bab jatuh buaian nie..dah byk kjadian gini kan

AiZ said...

kesian dekat die... hmm... everyone should take care sendiri baby mulai hari ini.. :)



komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>BLOGWALKING YANG TAK IKHLAS !!! JOMLAH BERUBAH !!! MESTI BACA !!



ummiaisyah said...

emm..dah banyak kali kes macam ni berlaku..mintak dijauhkan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails