Pages

nuffnang x

Thursday, April 08, 2010

saya yg rajin menjengah internet banking

2-3 hari ini saya seringkali melihat akaun cimbclicks saya..bukan aper..saya tertunggu-tunggu scholar utk masuk dan begitu rindu saat2 manis melihat adanya sejumlah amount yg besar dlm akaun itu setelah beberapa bulan balance akaun itu tidak begitu menggalakkan..saya juga begitu rindu nk berlonjak kegembiraan setelah melihat sejumlah RM****.00 itu ditulis dalam akaun cimbclicks saya..anda semua blh lah membuat andaian yg saya desperate sekarang hahahah..

satu lagi saya juga rindu nk lihat akaun maybank2u saya mencatatkan jumlah claim utk semester yg lepas..bila la agaknya jumlah rm14 hinggit tu nk tukar jadi RM**** ...ha..macam mana nk tukar kan sebab saya belum lagi submit borang claim..ngee..begitu malas untuk bertindak..nk isi borang bagai antar pos laju sume..tetiba dh berangan ada duit terus dlm maybank..blh gitu..hahah mau aku kena lepuk nyer dgn incik toy..

bila kedua-dua akaun sudah diisi saya sudah berangan akan berangan utk beli macam2 benda yg saya rasa tidak perlu perlu.. heaven

lately hakimi panggil saya..ammmaaaa..saya pon tak tahu mengapa..owh mungkin influence drp perkataan abaahhh dan dengan suka hatinya memanggil mama nya dengan tambahan phonetic aaa maka terjadilah ammmmaaaa... dh jenuh saya betulkan ammmaa kepada mama..tp yg keluar dari mulut kimi tetap ammmmaaa...ammmaaa jom aaaa....ammmaaa..tutu...amma ain..semuala ammmaa sampaikan incik toy pon suda mula panggil saya dengan panggilan ammmmaaaa un payar enna..vannakam emmm tension mak weh..macam mana nk betulkan ek

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails