Pages

nuffnang x

Thursday, May 20, 2010

my wishlist


bila nampak iklan maxis nuffnang rasa cm nk ku tukar samsung ini dengan yg baru..perangai terbaru samsung ku adalah..touch screen dh tak function..dh tak PDA lagik...tensi..tensi..so separuh dr fail tak blh access sbb cursor dh tak jln..oleh itu diwar-warkan juga yer..camera pon turut tak function..bukan tak blh ambik gamba ke aper cuma file tu tak blh nk di access dan dirasferkan..tp saya sayang hp ini..walaupun sekarang dh byk lagi yg canggih2..kalau la ader wishlist..yg pertama akan pergi seperti berikut:

1. holiday - saya nk holiday..tp tak tau kat ne
2. camera - any kind..saya tak kesah as long as itu adalah camera yg blh saya snap utk ambik gamba dimana2 shj
3. phone - yg biasa pon ok..bb lagi ok..i phone tersangat la ok..smart phone lagi aku sokeerr
4. laptop - saya nk dell baru..blh takkkkkkkk
5. keta - hybrid pon jadi la (howaaa...tak hengatnyer verangan)


sudah la..jgn verangan lagikkkk...silalah kembali ke alam nyata

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails