Pages

nuffnang x

Wednesday, June 23, 2010

cerita hantu

Malam tadi saya mimpi pontianak. Takde kaitan dengan tak basuh kaki ok. Sebelum tido dh niat nak bangun study tapi tetiba jek blh terdampar depan tv. Suka hati jek kan. Tapi mimpi semalam memang real la. Tapi part yang kelakar tu bila pontianak tu nak balas dendam (motip ape pon saya tak tahu nape pontianak tu nk berdendam plak kan) terus jek dia ketuk pintu bilik saya dan dengan muka marahnya terus capai balang gula dan taburkan gula atas pala saya ini. Sekali lagi saya tak tahu aper kaitan antara gula dengan pontianak. Tapi bila ceritakan semuanya dekat Toy beliau berkata-kata " uish..naper dia taburkan gula.. kan gula susah nak dapat sekarang ni ". Sib baik dia tabur gula buatnyer dia nak cekik saya ke haper ke kan sapa nak jawab.

Terus terjaga kul 4.30am hmm. Pusing kiri kanan dan teringat aik bukan ke tadi sebenarnya tengah duduk atas meja. Naper tetiba boleh ada atas tilam plak ni. Fikir punya fikir baru teringat yang saya mmg tak study pon. Haram betul.

Masa celik pagi tu tetiba pulak teringatkan mimpi hantu tu dan terus dengar mcm ada orang berjalan di luar rumah. Cepat-cepat set kan difikiran ini agaknya guard tu tengah ronda-ronda kot. Then masa dalam toilet terdengar pulak suara budak kecik. Disebabkan saya ni mmg dasar penakut, terus jek batalkan niat suci dan murni utk study. Dengan redha nyer terus capai bantal dan tutup mata sambil sambung zzZZZZzzzzz..bila bangun pagi rasa diri ini betul-betul keji sebab malam tadi tak study.

1 comment:

nabilah_2908 said...

hehehe...mainan tidur jer tu...

tkpe..mlm ni boleh smbung stdy.. :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
POP OUT ADS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails