Pages

nuffnang x

Monday, August 30, 2010

Kejadian Buang bayi Seksyen 13 Shah Alam


bayi sedang dikipaskan


pengawal kesihatan tiba


tengah check tali pusat

dah potong tali pusat dan dibersihkan


di transfer dalam selimut bersih pemberian orang yang ada semasa insiden berlaku

satu jek aku nak cakap kat orang yg buang bayi ni
"...bangkai la ko.."
masa ko nak buat anak ko tak hingatkan
lepas tu ko buang jek dia
sangkut dekat tepi jalan
dekat sign board "beri laluan"

baby ni sepatutnya duduk dlm pelukkan mama dia tau
dan tengah minum susu + tdo
binatang pon sayang kan anak tau
owh one more thing..
salah ke kalau ko hantar terus ke pusat kebajikan masyarakat
ni ko buat dia macam sampah jek
keji betul ko ni



2 comments:

nabilah_2908 said...

hmm...semakin hari semakin bnyk kes buang anak...tkde ke rasa kesian ke pada ank dia ni..hmm...sedih...(-_-)

jom ke APA KATA HATI pulak,
WAKTU TIDUR

kinna said...

alala..comelnya...nape la buang? masa buat tak pk hasil gamaknye...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails