Pages

nuffnang x

Thursday, August 12, 2010

kesiangan pulak

2nd day Ramadhan

terlajak perahu boleh diundur
terlajar tido terlepas bersahur

orang dh siap plan nk makan pe waktu bersahur
sedar-sedar jek jam dh kul 5.58
tak sempat tau nk sahur
sebelum tu ada la bangun 2-3 kali tengok jam
moral of the story
"sila dapat kan jam loceng rm2 dengan kadar yang segera"
tak blh nak harapkan jam hp lagi

lembek gile hari ni
tak larat nak masak
tak larat nak jalan
err..tak larat jugak nk buat coding

incik toy boleh tak kita beli jek hari ni
tapi tekak ni teringin nak makan udang sambal
so kenalah masak kan
sebab udang sambal kat luar sana tu tak berapa umpph

errr..sok kena prepare sahur betul2
klu tak melepek lagi la jawabnyer

tadi pegi cari susu kimi
tetiba pediasure ada stock baru
apakah?? ko tukar tin baru lepas tu ko naikkan harga RM10 setin
botak pala nih
tokey kedai tu kata
" aiya..bukan mahal sikit oo..manyak mahal..tin saja baru isi suma sama oo"
see..aper motifnyer pon aku tak tau..2 tahun lepas ko tukar tin
pastu tukar lagi..apa pasat maa

2 comments:

nabilah_2908 said...

kalau tak larat...postpone la masak sambal udng tu...bawa ke sahur ke..huhu.. :)

harga barang...mmg banyk dh yg naik...kalau tk naik harga pun..kuantiti barang tu lk yg dikurngkan...mcm tu jer la..


jom ke APA KATA HATI pulak,
AYAH..I'M SORRY

atoyis said...

betul..betul..mahal jek lebih tapi belum tentu sedap :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails