Pages

nuffnang x

Friday, September 24, 2010

Lanjutan kes Syafiah Humairah

Berita harian 23 sept 2010  : Ibu tertudung meraung pengsan 2 kali.

Kata ibu tertuduh: "Abang tidak bersalah, mama yang bersalah. Biarlah mama yang mati," kata wanita itu, Norhaziah Yusof, 52, menyebabkan tertuduh, yang pada mulanya kelihatan tenang, mengalirkan air mata sambil meminta ibunya mengawal emosi.

Kata ibu mangsa: "Sebenarnya saya tidak pernah marah tertuduh sebab dia tidak bersalah dan dia tidak ada niat untuk bunuh anak saya.


Atoyissan wrote:
..abang tidak bersalah..mama yang bersalah..adakah disini makcik 52 tahun tu jugak terbabit atau jadi dalang dalam kes adik syafiah ni..berdosa sangat ke budak kecik tu sampai makcik pon tergamak buat macam tu..owh mungkin sebab bukan darah daging sendiri jadi sewenang-wenangnya blh kata tak bersalah ek..

 wak lu..tiada niah membunuh dan akhirnya budak kecik tu mati tau..takder niat sangatla sampaikan ko sanggup tendang dia..aku pon marahkan jugak anak tapi berpada-pada la..ko buat dia macam bola sepak kat atas padang sampai mati dan si ibu boleh kata..saya masih sayangkan dia..dunia..dunia..bawak la rasa sayang ko tu..dh tu anak yg dh mati tu aper kes..mana sayang ko..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails