Pages

nuffnang x

Monday, October 18, 2010

orang dok kata..dan aku dok jawab..

orang kata.." weh..cam ne progress sempat tak abis tahun depan.."
orang kata lagi " bila nak present paper ni.."

aku kata .." tak tahu la lagi..insya allah sempat kot..bila dah berusaha masa ni pulak kita nak bertawakal.."

kak rachmah kata pulak " udah capik dengan phd ni..tapi contributionnya masik kechil lagi.."

aku kata dari dulu dan sekarang.." takpe kak..kita usaha lagi..insya allah kalau yg lain2 tu boleh buat kita mesti boleh buat"

penat la..esok de kolokium bulan 12 kena present lagi..paper belum tulis lagi..tension makcik ni tau..esok tawakal jek la..harap2 pak arab tu bagi la aku present dulu..tapi nama aku dulu dr nama dia...taknak bagi pon aku nak jugak..

rule tak lengkap gi
kamus pon tak lengkap gi
data sekerat2 gi
tapi KO kata cam tu la kalau nak buat..buat skit pas tu test buat skit pas tu test pastu boleh tulis paper..

dh banyak kali test ni tapi bilanyer nak tulis paper
mood rajin sila la selalu dengan saya yer..sila la dekat dan duduk di samping saya yer..saya perlukan mood rajin sekarang ini..terutama untuk mula menulis chapter 3

amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails