Pages

nuffnang x

Friday, November 19, 2010

sok..sek..sok..sek..tak sedapnyer

flu flu shoo away
cannot take this one more day

Yer kami berdua dijangkiti selsema dan batuk..kimi berjangkit dari mama atau mama berjangkit dari kimi..tapi kimi dh ambil ubat..dan utk mama bila melarat baru makan yer..

saya tidak suka makan ubat..why??tah kalau batuk pon biar la dia berlalu dengan sendiri..ko ingat hujan ker aper blh reda2..ubat batuk lagi tak suka yuckkkssss..cam ne la mat2 gian blh ketagih ubat batuk pon aku tak tau..bau jek aku tak tahan ok..

tapi antara semua selsema, batuk dan sakit tekak adalah sesuatu yang paling azab..tak selesa di kepala blh membuatkan sesorang itu mempunyai naluri untuk memotong kepalanya sendiri..yes..kalau sakit tekak every single day aku akan bayangkan kalau la kepala ni blh dipotong dari badan alangkah nikmatnya..

keinginan untuk bekerja juga semakin merosot dengan mendadaknya (alasannnn)

owh yg ni lari tajuk skit..ada squirrel masuk dapur..cuak punya pasal terus kejutkan kimi..lepas beberapa second baru perasan aper motip kejut kimi pulak..bukannya kimi blh tolong halau pon kan..memula ingatkan tikus atau cencorot lelama baru tengok owh squirrel yg selalu usha2 line kat tepi longkang rumah tu masuk dapur..habis pinggan bertabur jatuh..rasanya misteri senduk dan pinggan yg tetiba ada depan pintu dapur 2 hari lepas dh terjawab..aku tahu siapa yg buat..dan dalam terkejut utk melarikan diri sempat pulak si alvin chipmunk tu melepaskan beberapa das tembakan poo poo kat bilik belakang...ko saja jek nk cari gaduh dengan aku kan..ada yang nak kena tembak gak nanti ni..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails