Pages

nuffnang x

Wednesday, July 20, 2011

terlalu penat nk jadi orang baik..

asyik dengar cite pasal kebaikan dia jek..padahal aku pernah tengok cm ne dia layan mak dia..
asyik dengar cite pasal kelembutan dia jek..kenkonon mcm gadis ayu la..manja la haah ayu la sangatkan sampaikan sume yg aku buat dia jek yg betul..masak pon tak reti..
asyik dengar cite yang baik2 pasal ko jek la eh..dia tgh pregnant ngidam nk mkn ni..kena masak ni..kena layan dia elok2 ni..haah la..berdikari sendiri tak blh ke..aku dulu pregnant jugak kan..pedulik hapa kalau sedara pon asyik nk jaga kau yg takde kepentingan jek..part aku sapa nk jaga..laki ko nk tlg jagakan

ada kalanya muka aku ni dh tak larat nk senyum lagi sebab semua yg aku buat semua salah ko sorang jek la yang betul sampaikan dlm kaca mata aku ni (walaupun tak lama lagi nk pakai contact lens) aku tengok ko buat silap sebagai seorang wanita..takkan aku tegur kau dan betulkan semuanya sebab hati ni dh meluat tahap cipan tanah tau..aku biarkan semua kesalahan kau sebab aku tahu kau mmg kurang luar dan dalam..biar waktu yg menceritakan betapa jahilnya jiwa kau

p/s: jagalah aurat anda terutama wanita2 yg mengandung..jangan anggap badan anda sekeping dan baru mengandung 2-3 bulan blh pakai low cut jeans yg nampak lurah ***tot anda yer..haish..malas nk ckp lagi..lu pikir la sendiri..

2 comments:

yatie chomeyl said...

sape ni babe? *busy body lak I* hehe

atoyis said...

heheheh..adalah sorang hamba allah tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails