Pages

nuffnang x

Monday, July 16, 2012

mood: malas masak

mood malas tahap cipan tenuk dh ni. tapi kalau masak mau makan apa bah. dah 2 hari tak masak mkn mlm camno ni? semalam mintak apak kimi masakkan apak kimi kata mkn burger jek la..huwaaa mlm ni nk makan apa??kedai makanan kat sni tak sedap langsung..nak taknak kena gak la masak jap gi..telur goreng pun telur goreng la..janji lagi sedap dari kedai yg mahal cekik darah pastu lauk sume stok2 hampagas tak sedapnya. huwaaa...

p/s: sana sini orang dok gembira...dalam tekanan untuk mengejar pelangi..

3 comments:

umiyumi said...

Salam Su,
kenapa kedai mkn sana tak sedap? isk3.. tp mkn telur goreng pun best tu. mkn dgn kicap letak cili api sikit dan nasi panas2. perghh...

Suliana Sulaiman said...

perrrgghhh..lapa la pulok..sib baik apak kimi tak cerewet mkn..mmg masak telur dgn ayam goreng jek pon smlm :P

Min Aina Ila Aina said...

masak rebus2 je senang...
(yang komen nipun malas masak jugak ni)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails