Pages

nuffnang x

Monday, December 17, 2012

UKM aku datang!!!

suma orang dh tengok Istanbul aku datang..aku sempat tgk iklan jek..

tapi hari ni UKMmmm aku datang...dulu masa duduk semenyih ko tak dtg pon fakulti kan..gataiii..dh jauh baru terhegeh2 nak dtg..

tapi hari ni..1st draf baru kuar dari oven...panas..tapi part format UKM lemau skit la..puas gak la aku godek satu hari..tu pon blh lepas pandang margin page nye..dh siap print 3 copy baru aku perasan..hantam sajalah labu..kata 1st draf kan..ari ni submit 1st draf esok report keje..bagusss..terbaikkk..

sejak bergelar pelajar universiti dr tahun 1999 zaman asasi sampai lah tahun 2012 zaman phd baru semalam aku rasa waaa...nikmatnya ada printer laser..ye..ketinggalan betul akhak ko ni..namanya jek org IT..dulu aku gigih la print guna inkjet..tettt..tett...tet bunyinye..sampailah printer tu rosak kena masuk paper satu2..aku gigih lagi print..bukan aper..ink dia murah..mak cheapskate..tp kalau nak kena print 200 pages 4 jam aku duduk kat depan printer..tu blm kira kertas sangkut lagi..kertas masuk senget lagi..mak ilang mood lagi..mak meroyam lagi..mak..stoopppp..ko ado?

tapi apak kimi yang prihatin terus blikan laser jet lepas dpt claim dia..katanya sayang bini..dan seawal kul 1.45am tadi rasa bersyukur sgt2..setengah jam 3 copy 200++ pages siap..arggghhh...mak sukeeee...sayang kamoo..

lepas 4 tahun bertungkus lumus akhirnya kuar gak draf pertama..tak tau la SV2 nak comment ghapo..tapi pagi ni rasa terkemut2 plak..dh 4 tahun duk bz dgn tesis ari ni rasa relax..tinggal nak tunggu feedback dr SV..

harap semua dipermudahkan..amin

1 comment:

Min Aina Ila Aina said...

Tahniah, dah lahir baby Phd..cuma masih dalam pantang lg la kan.hehe.

GOT (Graduate on Time) ye? Siap sebelum lapor diri masuk keje. Semoga semuanya lancar, dan success!

Doakan kami yang masih merangkak ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails