Pages

nuffnang x

Thursday, June 06, 2013

Andai diri ini boleh dibelah dua..Kimi mama minta maaf ;(

Nak kata luar biasa pon tidak juga..nasib baik aku perasan pagi ni dah 6 haribulan..congak punya congak program bridging start hari ni..mati mak..

jangan confuse la..aku mmg selalu mcm ni..last sem bila orang sibuk2 nak cari penafsir soalan exam..aku yang satu hapa soalan pon tak siap terus jadi lipas kudung..tup tup..petang tu siap..hebat kan mak..ko mampu??

tapi jangan tiru aku..contoh yang tak baik tu

pagi tadi bila hantar kimi..dapat pesanan ringkas dr kimi

"  nanti mama ambik kimi cepat ye..cepat tau.."

" hokay..mama abis keje terus ambi kimi.."

huwaaaa...mama mintak maaf nak..hari ni kelas mama pukul 5-6pm..dekat proton city pulak tu..mama hanya mampu ambik kimi seawal pukul 6pm...

rasa bersalah gile la pulak..wan dah gi cuti2 Malaysia dengan atuk..abah mmg tak dapat la nak ambik awal..Kimi mmg tak nak tumpang kawan2 mama..

untuk bawak kimi masuk kelas sekali dengan mama lagi lah tak blh..sungguh tak professional mama rasa..harus belikan kimi KFC balik ni..

and again sorry sayang...mama minta maaf..mama tak dapat ambik kimi awal hari ni...nangesssss

1 comment:

hazlina azmi said...

nice blog dear

rajin2 jemputla jenguk blog saya pulak ye..:)

http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails