Pages

nuffnang x

Wednesday, September 25, 2013

ape ke sebabnya lelaki tak romantik?

laki akhak kalau tetiba dia jadi romantik akak rasa sangat sesuatu tau...mesti weekend tu dia nak gi main paintball ke...dia nak gi memanching masuk hutan ke...dia nak levis baru 3 pasang ke...ha gittew...tapi most of the time dia akan straight to the point...

dah 11 tahun akhak kenal dia...dari zaman berchinta masuk bertunang sampai lah kawin...time besday akhak jek biasanya dia tanya " nak adiah apeeee.." kann...nak memberi seprise idak le...selagi ko tak cakap takkan nye ko dapat...kekadang tu aku dah bagi hint gak..tapi idak nye member nak paham...

paling surprise pon masa berchinta dia bagi 3 kuntum bunga...tu pon color biru ok..biru..err bukan patutnya color merah ke...tapi gile aper ko nak complaint kat stu...dia bagi bunga pon dah berghuntung tau...mimpi ape ke entah...time kawin sejambak bunga pon dia tak pernah bagi...sampailah kimi sound dia "abah tak pernah pon bagi flower kat mama...boy kan kena bagi flower.." hamekkk...anak pon perasan..tapi cam biasalah apak dia ingat aku yg gegunakan kimi suruh request flower...idak le teman...baik aku request tab ke,  pandora ke kan...

tapi ade la sekali aku ingat dia nak buat kejutan...tapi mmg terkejut pong...kuar dari TF (TF ni pasaraya kat tg ni)...kimi bisik kat aku "mama...abah belikan mama flowerrrr...." fuuyoooo...tapi nak mana ada kedai bunga segar kat tepi TF ni...takkan la apak ko gi petik bunga tepi jalan wehhhh....jeng..jeng..jeng mmg dia belikan aku bunga...tapi bunga orked la...dalam pasu plastik jek...pasu dia suruh aku beli sendirik...boleh

jadi untuk tidak menghampakan kan aku...konvo bulan sepuluh ni aku dah siap2 request...." bangggg tahun ni konvo nak bunga besarrrrr....mesti rose...mesti color merah bukan biru...tak kira nak jugekkk"

dan juga disebabkan sangat stress lama tak gi holiday aku pon request adiah besday mlm tadik....
"tak nak tanya ke ma nak apa besday ni"
apak ko blh tercengang jek kimi
"tanya la cepat ma nak apa besday niii..."
" haaa...ma nak ape"
" nak gi holiday bolehhhhh...blehhhh eh"

karang aku kata nak gi holiday dia bawak gi melaka lagik pulak kang...time ni aku request sekali dengan tempat...supaya laki akhak tak blur lagiiii....

tapi bukanlah memanjang dia tak romantik ada sekali dua tu tetiba jadi sgt sweettttt...sampai rasa nak lempang diri sendiri...eh betul ke laki aku ni...ha gittew...hari tu adalah salah paham skit...gaduh2...lepas tu dia datang opis akhak terus ketuk pintu dan pujuk..dan pujuk...akhak ingat student tapi lain macam jek ketukan tu...tapi slack nye dia bawak kimi...sib baik akhak cam ketukan kimi tu...kalau tak berejam la korang kat luor...hamekkkkk

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails