Pages

nuffnang x

Tuesday, April 22, 2014

Ye la...kau aje la yang biziiiiii

Ok ending utk entry bandung tergantung hahahahhah...aku lupa weh...mcm biasa koje banyak...and again sapa kata jadi pensyarah blh goyang kaki...nanges mak...

bulan 5 ni lagi banyak benda nak settle...lecture asyik postpone jek...geran pon blm mintak...yang aku heran ni bsm tak panggil2 pon utk bitara...takpa2..takpa2..sabaq

kadang-kadang rasa malas nak masuk lecture dlm ramai student ada yang mcm2 perangai...menyakitkan hati pon ada...yang kelako pon ada...yg cakap lebey jek pon ada...nak2 lagi bila nak kena handle satu program...pening mak...

bila student silap register subjek...penyelaras jughekkk nak ke adjust...aku part2 student ni sensitip skit..bukan apa...aku dah lama jadi student kekadang tu rasa cm tak adil kat depa...

ni nak cari dekan sat...nak settlekan MOU...satu lagi aku paling tak suka part2 PR ni...tapi nak buat cm ne...yang tak suka kita sukakan ye..paksa jekkkk...ok jumpa lagiiiii

p/s: MQA bulan 5 mak rasa nak pitammmmm

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails