Pages

nuffnang x

Wednesday, August 26, 2015

Durians and potassium

Durians are rich in potassium. 100g of durian flesh contain 436mg potassium...boleh baca paper ni http://e-mjm.org/2011/v66n1/Hyperkalaemia.pdf

kadang-kadang malas nak cakap banyak sebab bila bercakap orang kata ko belagak...bila tak bercakap karang aku jugak yang rasa bersalah...rasa bersalah sebab ko kata ko tak blh makan pisang byk2...tapi durian ko mentekedarah...sbbnya ko tak blh ambik potassium lebih...jap lagi bila aku kuar statement ada la suara2 busuk kedengaran kang...jadi aku ambik pendekatan diam dan pandang...

I'm not friendly...seriously not friendly...kalau korang jumpa aku dekat luar sometimes aku senyap je jgn segan2 la nak tegur...but it doesnt mean aku makan orang ke sombong ke hapa sbb bila masuk 3 series ni aku rasa PR aku kureng skit...so jangan la nak pepandai invite aku dlm memana meeting dengan industries...nanti saya kaku...lebih-lebih lagi kalau bukan bidang

sangat berbeza dengan apak kimi...apak kimi sgt friendly..tak tau la dia dpt gen siapa...ko letak la dia kat mana2 jumpa jek orang blh ja bersembang..aku kekadang mcm...huh...sapa tu...borak panjang...utk apak kimi ko jgn letak dia dekat belakang ko suruh la dia attent meeting ke bagi briefing ke entertain guess ha tip top...aku rasa dia mmg dilahirkan untuk duduk dlm bidang PR...bidang ni mmg sesuai utk dia..

macam dah tertukar plak kan...k  bye

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails