Pages

nuffnang x

Tuesday, October 14, 2008

Selamat Ulang Tahun




Happy Birthday to me..Happy Birthday to me..Happy Birthday to me...Happppy....Biiiirthdayyy
toooo meeee......

Bukan ari ni la..14 ari yang lepas..masa 1st raya tu birtday aku..rasa dh tua la pulak..dh 27 tahun..ooo silap..baru 27 tahun heheheh..malam raya dpt wish dr adik...tgh sibuk2 wat preparation utk raya smp aku sendiri pon lupa ari tu birthday aku..raya kali ni kat umah opah mertua..tp yang best raya ni harith hakimi dh ada..siap pakai baju melayu dengan kopiah purple yang mama kaitkan..comel tp gamba takde la..camera mama rosak..nnti kita ambik yg lain yer syg..

Raya tahun ni jugak mak mertua aku kembali ke rahmatullah..al-fatihah utk dia..dia pergi raya ke-5..petang tu dpt phone call kata dia tgh nazak..smp jek kat lembah beringin call abg ipar kata mak dh takde..walaupun aku sempat kenal dia setahun 7 bulan tp aku dh anggap dia mcm emak sendiri..ye lah emak..tak blh nk tukar ganti lebih2 lagi sejak aku dh jadi mama ni feeling emak tu lagi tebal rasanya..baru tahu 9 bulan bwk perut susah tu..belum lagi saat2 genting dlm labour room..untung ada anak ramai ni rupanya..yang lelaki tolong angkatkan jenazah emak yang perempuan tolong bersihkan dan siapkan emak..dan aku pon buat pertama kalinya tolong jahitkan kain kapan utk dia..potong kan daun pandan utk buat bantalnya..mmm selama ni aku tgk dr jauh jek..sehari sebelum emak meninngal dia sempat cium harith..lambai2 harith dr dapur..dan sempat gelak2 dengan harith..lagilah shahdu..semoga rohnya dicucuhri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails