Pages

nuffnang x

Thursday, October 30, 2008

Tamil movie

me: mak..cite keling ni ada ke subtitle dia..remote astro kita kan rosak (saje pancing mak bukak siaran lain)
mak: haah kan..
me: blh paham ke ( kui..kui..kui)
**lepas beberapa minit**
mak: ha..kan ader subtitle tuh..blh la tgk..
me: (layan cite tamil ler jawapnyer mlm ni)

dan..last sekali lepas setengah jam rerupanya aku sorang jek yg tgk cite tamil tu..mak dh selamat tdo..ZZZzzzz..tapi makin dilayan makin seronok la plak cite tamil nih..heheheh tak mcm cite hindustan ader la skit unsur2 kekeluargaan tp part yang tak best masa lagu...adeehh..jenuh nk tunggu...dr kul 9pm smp kul 12am aku blh dok tunggu cite tuh abis..lepas tgk info ader plak sambung cite tamil lain dr kukl 12am smp 3am...ish tak blh jadi nih..seronok la plak tp dlm masa yg sama kat kirana ader cite volkswagen kuning..seram siot..dh la aku selalu blk kelas mlm dlu..lalu plak kat highway ish..lepas memikirkan nnti tgh dlm kul 2 nak jaga bg hakimi susu terus decide baik aku tdo dr layan cite tamil ni...ZZZzzzzz dan cm besa klu tgk tv dgn mak dia akn tdo dlu aku yg kena abiskan tgk...


Harith Hakimi sekarang ni tak blh tgk notebook
mesti nk tekan2 keyboard dia geram2..
abah ler yang selalu jd mangsa... :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails