Pages

nuffnang x

Tuesday, June 09, 2009

bila ianya dtg dlm 2 pilihan

susah untuk buat pilihan..yang mana satu yang lebih baik..yer aku mengaku mmg lemah dlm bab ni..lagi senang nk jawab soalan exam daripada nk tentukan yg mana yang betul2 sesuai..ada kalanya aku ikutkan saja gerak hati..ada kalanya aku fikirkan apa akan terjadi..dan adakalanya main taram jek..

kenapa yer??bagi aku bila pilihan telah dibuat itulah yang terbaik di antara yang terbaik..ahh kenapa complicated sangat (mungkinkah semua perempuan cm gini) entah..mungkin aku jek..kalau diletakkan aku dihadapan rak diapers..at least mesti makan masa 15 minit utk buat decision..the best diapers for hakimi..itu baru pilih diapers..belum lagi marking exam question..kadang2 terlintas dekat hati..ahh kenapa mesti terlalu detail..ikutkan saja naluri itu..

ikutkan saja naluri itu..thats why la aku tak blh jadi pilot..mau terbabas kapal terbang tu..tapi yang pasti bila ianya datang dlm 2 pilihan aku selalu termanggu2..betulkah pilihan yang aku buat????

3 comments:

kembara kelana said...

ikut pesan nabi Adam..
bila kau pikirkan sesuatu tu elok, teruskan..kalau fikir lain macam dan tak elok, jauhilah dia...[ ikut naluri]tetapi kalau saya, saya kira mana datang dulu, yang mana datang dulu tu rezeki, yang kedua pilihan...

yusofsipan said...

Salam ziarah...

Bagi saya, kita teragak2 utk membuat sesuatu keputusan kerana sebenarnya kita takut utk menghadapi kenyataan bahawa mungkin keputusan yg kita ambil itu adalah silap dan kelak akan mengecewakan kita. Berilah sedikit ruang utk bertawakal dan setelah berfikir dgn teliti dan disokong oleh panduan dr gerak hati maka ambil saja la keputusan... hehe bkn nak mengajar ler pulak, maaf ye!

suliana sulaiman said...

heheh..insya allah akan saya praktikkan segala teguran dan nasihat...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails