Pages

nuffnang x

Thursday, August 20, 2009

candid-giveaway contest


Kali ni contest daripada zieha mengenai candid picture..mama suker tgk gamba candid tapi kekadang tak reti nk ambik sbb ada masanya tak sempat nk snap..kekadang tuh cam abis bateri la plak..hilang mood terus..contest ni sempena birthday tuan umah iaitu cik zieha kiter..hopefully ader harapan lah ek nk monang..heheheh


Gambar candid kat atas ni telah di snap oleh makngah..lokasi nyer bilik belakang umah mama a.k.a bilik menan kimi..kalau atok dengan uwan datang sini ler port mereka..dan sekaligus jadi tempat lepak maksu adik klu taknk bangun awal..pic ni diambil kalau tak salah 2 minggu lepas..time nih kimi tgh tdo nyenyak tak hengat punya hmmm samalah dgn maksu..dan yg paling mahal kimi tdo ader gaya..ni sumer keje makngah la nih..kalau tak caya sila ler lihat tangan en harith hakimi itewww..abah kata picture ni mcm avatar

abah: ahahahahah cam citer katun Avatar! kimi terbang...cume tak botak pastu takde anak panah kat dahi... mak su cam org jahat ...ahahah... (imaginasi tinggiiiikkkk)

4 comments:

zieha said...

lenanya kimi tido..hehehe..ok
zieha dah tgk..nnti tggu resultnya k.
GOODLUCK from myself..hehehe

the vulnerable am said...

comey giler athirah & kimi dalam gambo nih

atoyis said...

zieha: tq zieha
am: cam besa ler maner tumpahnyer kuah klu tak ke nasik minyak, nasi beriyani, nasik ayam, huh sumer la jenis nasik...lapo la pulak

SaiDaH ZaWaNaH SuLaiMaN said...

ele, gamba tu comel sbb tukang tangkap gamba tu professional. tgk kaki la. eh, sape yg tangkap eh long?? ooo, aku la. patut la cantikk.. hahahahhaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails