Pages

nuffnang x

Thursday, January 28, 2010

lain yang dikejar lain yg dapat

seawal pagi tadi ingatkan nk terus shot ke library..actually takder pagi pon dlm kul 10.30 am hehehe..cam tak kenal jek aku ni..tapi lepas hantar borang utk 2nd supervisor terus tawakal utk gi main library setelah source tak jumpa di ftsm..sampai di main libarary dlm kul 11am..klu time2 cenggini student tgh penuh jgn cecuba nk cari parking ler..2 kali aku round tau langsung takder parking..hampeh..

lepas jek 2 round tekak terus terasa nk mkn roti boy (tau takder kaitan..layan jek) dengan kelajuan 100km terus gi alamanda ikut gate 1..ha kan dh kata niat di hati nk cari thesis student..tp tetiba niat yg suci itu terus ditukar dgn roti boy..

tp tak best le jln sensorang..tgk kasut pon takder mood..memula ingatkan nk beli kasutla bagaikan tetiba teringat plak duit tak draw gi..pastu bila dh draw duit terus masuk carrefour dan shopping barang yg tak sepatutnya..kuar dr carrefour tangan kiri-kanan dh penuh dgn beg plastik..haaa..cm ne aku nk beli kasut plak nih..kan ke dh cm gaya cik bedah dh...ish terus membatalkan niat yg murni itu..len kali lah aku cari kasut..walaupun dh usha beberapa yg berkenan..then terus ke roti boy dan sambar 5 ketul roti boy..heheh rasanya cukup kot..bukan utk aku sorang ler...2 utk abah..2 utk mama 1 utk kimi..haaa kan cukup..

apabila sampai di rumah mulalah terasa haaa..betapa membuang masanya aku ini..kan dh takder progress lagi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails