Pages

nuffnang x

Tuesday, January 19, 2010

WTF

entry kali nih emo skit..sesapa yg tak suke..jgn baca


WTF..(sorry kepada mereka2 yang tak blh terima) arrgghhhh...perlu ke menyakitkan hati sendiri..stop it..stop it..stop it...aku dh pernah masuk blog tu dlu cm ne aku tak perasan..arrghhhh.. blh tak?? disebabkan kemahiran aku menggoogle (blh tak) at last..aku jumpa saper ko

seriously aku berblog bukan kerana nama..aper tah lagi nk suruh org jadi follower..lain ler kalau aku jual barang ker..blog shop ker..ahh..malas nk ckp tp aper yg aku tauu...i win..i win..i win..

let by gone be by gones k..dlm kesibukan menyumpah seranah minah ni tetiba hatiku berbunga2 (takder kaitan ok)..finally my coding work..bukan semua intro baru tp excited dia dh melebihi paras emo aku tadi..

see..see..nampak tak..utk menangani masalah yg aku hadapi dr bulan 12 tahun lepas..ikut short cut jek redirectkan console kepada textbox supaya sumer jawi character blh dipaparkan dengan jayanyer dlm bentuk array..alhamdulillah


1 comment:

antuawe said...

ko pehal? blog mane

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails