Pages

nuffnang x

Sunday, February 21, 2010

watching hindi movie



watching 3 idiots make me laugh hahahhaha..layan hindi kau...tu sbb toy takder blh ler..klu tak siap ler kuar slang2 kap lam ya nga cm "bbuuutttt....ssSSSiiiiiRRRRR"(sila gunakan intonasi hindi yer) satu hal le plak..tp mlm semalam saya bujang sekejap ook sbb toy ke gurun ada match..hanya ditemani kimi jek dan bunga api (org belakang umah sibuk main bunga api raya tak abes laie)

jgn tak caya aku pernah dpt student cm Rancho..tp tak sepandai Rancho ler..masa memula keje dlu..biler student tanya especially masa kelas Robotic menggigel beb..giler ko aku bukannyer study pasal robot..tup tap dpt plak kelas robotic..biler der soalan rasa nk refer dr 5-6 buku jek..hahahha..kena plak masa tu kita lagi muda dari student..tp lelama cm alah bisa tegal biasa..sebelum depa tanya aku..awal2 laie aku dh bagi soalan kat depa kakakakakakh

"Give me some sunshine
Give me some rain
Give me another chance
I wanna grow up once again"
(part nih jek la pon yg aku paham)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails