Pages

nuffnang x

Thursday, February 18, 2010

uish gemuk ke aku

hari ini kesiangan lagi..sempat bermimpikan pergi observe student kat sekolah (uish..berangan keje ler plak) dan lagi best mimpi blk ke form -5 biar betik..kelakor ler plak..niat di hati pagi nih nk jogging balik tp sbb terlewat bangun + cot cet wat keje umah langsung tak jadi..tak sure petang ti cm ner..klu mendung gak cm semalam wat taebo jek le kat umah..

tapi yg pasti ari ni kain banyak nk kena basuh sbb semalam satu ampai kain kena terbangkan dek angin..tu blm kira akunyer angin satu badan lagi..skit punya kuat ler angin semalam tp 1/2 jam jek..lepas tu terus ujan renyai2..nangis tau..dengan aku2 sekali nk kena terbangkan dek angin..

naper saya bersungguh2 utk jogging?? sebab saya rasa perut ini telah membunncit kegemukan..tp realitinya klu orang tgk takder ler gemuk maner..ker aku jek yg perasan gemuk..uish..gemuk ke aku..tp mmg 2-3 bulan nih selera makan menjadi2..bagi ler apa2 pon gerenti abisnyer..klu tak abis lepas 2 jam sambung balik..hehehe..klu dlu nk makan skit nyer susah..tgk nasik pon taknk..itu fasal ler kerisauan telah meningkat..takut dpt complain seperti "biii..awak dh gemuk" atau " sayangggg...gemuknyer awak" uish..takut mak tau..sebelum mendapat ayat cinta seperti itu baiks ler kita mulakan hari dengan aktiviti jogging..dan blh mengurangkan sakit kepala sekali


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails