Pages

nuffnang x

Monday, April 19, 2010

Jelajah blog dunia anak - Happy together oleh Ben Ashaari

1st of all tq..yer kepada mr ben..insya allah semua comment akan saya cuba perbaiki..


Ben ashaari wrote:
Ermm...kalau nak diikutkan dalam profile , akaun blog kawan kita ni ,ATOYIS dah lama ada. 2008 .. tapi dari gaya blog , seperti je baru 'semalam' buat .. terlalu muda gayanya .. Erm... layout ok dah .. cerita ok dah .. font kena ubah sikit.. kecik ..susah nak baca ... dan banyak lagi yang perlu dikemaskan ... boleh hidup blog ni .. kena rajin berjalan ke 'rumah rumah ' blogger lama ... curik skit idea diorng tu , tau .. ?
dan tentang font itu..saya sependapat dengan en ben..tgh mengusahakan nk kasi besarkan font ni..tak jumpa coding dia *wink*wink*



hmm bagi yg baru mengenali blog ini sebenarnya saya agak baru dengan blogspot..sblm ni saya gunakan blogdrive..baru takder la baru sgt kan..tp saya gunakan blogspot sejak 2 tahun lepas dan menjadi pengguna setia blogdrive sejak 2003-2008 (tp lastly aku berpaling tadah juger)..entry adalah seperti pasang surut air laut..bila byk idea maka berjelalah entrinya..tp bila sampai time malas rasa nk terminate jek dr dunia berblog ni..

hehehe tak perasan pulak orang acknowledge blog ni sebagai 'Dunia Anak' (header yang tak sempat lagi diubah)..tp kena bagi kredit kepada designer skin yg asal..plan asal blog Happy Together ni sepatutnya ditamatkan tempoh sejak 3 tahun yg lepas..hmm kenapa yer..sebabnya itulah perjanjian yg dibuat sebelum mendirikan rumah tangga..kata en toy..no more blogging..tp disebabkan pujuk rayu drpd wifey tercinta ini maka diizinkan juga utk meneruskan blog but with one condition..der pulak syaratkan..mcm nk pegi meminang putri gunung ledang pulak..syaratnya hmm korang tak perlu tahu kot..nnti ada masa nnti akan diceritakan..hujan tgh lebat ni..layan tido pon best ZZZzzzzzzz

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails