Pages

nuffnang x

Tuesday, April 27, 2010

ladies..start your engine now..

sekiranya anda adalah suri rumah sepenuh masa atau pun pelajar sepenuh masa ( tak kesah la undergrad ker postgrade ke kan) anda sebenarnya amat memerlukan rutin harian seperti senaman untuk mengeluarkan peluh2 a.k.a sisa buangan yg akan menyebabkan toksin...dh mcm nk tulis artikel kesihatan la pulakkan..

tapi betulla..macam saya ni..saya perlukan jogging utk kurangkan stress..dh terbalik la pulak besanya orang kuar jogging sbb nk kuruskan badan tp saya perlu berjogging utk kurangkan stress..yess..sebab kami student postgrade ni adalah teramat stress bila buat thesis sorang2..ayakk...tak blh nk explain..kalau korang nk rasa stress silalah buat research ...then baru blh tahu ibarat menampung langit yg nak runtuk rupanya langit tak runtuhh ..kata karam sing wallia hahahhahaha..

a few month ago saya jogging menggunakan sport shoes incik toy sbb sport shoes saya tertinggal di kg..akhirnya sport shoes itu digunakan juga setelah lama incik toy memasang niat utk berjogging tp akhirnya isterinya telah take over secara rela hati..tp hari ini setelah melihat balik sport shoesku yg baru diambil dr kg itu rasa tak sabar pulak nk kuar jogging..tp hati ini berkata.." esok pagi le start.." tapi wahai sang hati jangan pulak esok pagi ko berkata "..next day pulak la start..ngantuk ni "..

so ladies start your engine now...aper tunggu lagi..jangan biarkan stress mengganggu hidup anda (amaran dari kementerian kesihatan atoyis-san)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails