Pages

nuffnang x

Tuesday, April 27, 2010

sindrom mack chick (a.k.a makcik)

ini isu sensitif ni..bukan diri sendiri yg kata tp ader 2-3 orang yg berkata..huh aper..makcik ker..no..no..no..bukan yer..tetapi kekadang time2 nk rushing terjadi makcik di situ..i muda lagi tau baru 23..cm yg member2 i ckp sekali pandang cm fresh grad..auwww..tak kosa tau..hahaha..tp ni athirah la kata on behalf nurul..yg saya ni sekarag style dh lebeh kurang ke arah sindrom mack chick (a.k.a makcik)..


mencik tau..maner de makcik kat stu..cuba korang belek skit pic tu..haa..der ke nampak makcik..sekarang ni shawl lebih diberi keutamaan dari tdung bawal jatuh no 3-4 dlm ranking tau (walaupun pada hakikatnya toy lagi prefer tudung bawal)..bukan aper..time kuar dengan kimi takder la saya sibuk2 nk betulkan jambul tudung bawal saya kan..nnti u jugak bising bi..second kenapa shawl jadi pilihan sbb kalau kimi sibuk2 nk tarik pon shawl tu still lagi terbentuk nyer..lilit 1-2 kali dh blh kuar..tada..hahahah..cepat tau..2nd tudung syira..ni pon kes senangnk pakai..tp sekarang cuba kurangkan tudung ekin hehehhe..terasa kureng berkenan di situ..

lagipon..sekarang kan saya dh jadi student balik so..lagi prefer pakai jeans+t-shirt all the time..dlu time kije ok la..hahah..bila dh full time pakai jeans+t-shirt ader yg ingat saya ni bdk undergrad lagi huwaaa...

L: aik..baru pukul 4.30 dh rushing nk balik
Me: haah dh 4.30 nk ambik anak lagi..sian dia duduk nursery
L: owh dh de anak
Me: (ker nk kata muka saya ni cm bdk 1st year..)..*whatever..sbb terasa muda di situ..saya suke..saya suke* (hahahha tak sadar diri sebentar..perasan 20 thn konon)

tang kasut pulak..bila dh pakai jeans+t-shirt saya prefer selipar jepun jek..yg color itam yg daku selalu pakai tu..yup..der cm makcik2 ke..tak kesah la der seminar ker tak..klu orang tak perasa selipar itu jugak yg saya selalu belasah sampailah saya bawak gi mengajar..hahaha..agaknyer pe la student aku ckp ek..hhahahah tak kesahla asalkan saya selesa memakainya..yg tu mmg admit cm makcik2

tp sekarang saya cuba utk elakkan sindrom makcik itu lagi..tak mau pisang berbuah 2 kali..huwaa..jangan ler ko panggil aku makcik lagi ek..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails