Pages

nuffnang x

Tuesday, May 18, 2010

Minyak pengasih..uishh biar betik..

OMG...OMG

ada lagi org cm ni yer..tadi tgh blog hopping tejumpa website orang jual minyak pengasih..wujud lagi ke..uish..mistik sungguh..lagi pon penjual tu tulis lagi


"Minyak pengasih dari Thailand...mmg kuat kesannya..pantang larang hanya akan diberi tahu jika anda yg memaharnya"

korang jgn tanya saya yer cm ner kesannya sebab saya tak pernah pon pakai yer..saya cuma terjumpa orang yg menjualnya jek..tp dari segi logik..bila habis kesannya cm ne nnti..kalau dh kawin mau cerai berai agaknya...lagi pon main dengan benda2 mistik nih..takut le..dh byk tgk kesan2 -ve benda2 mistik ni..

setakat ni yg saya amalkan utk melembutkan hati adalah seperti berikut..tak perlu sebarang minyak pengasih yer:

Tafsirnya: “ِAllah maha lembut tadbirNya (serta melimpah-limpah kebaikan dan belas kasihanNya) kepada hamba-hambaNya; Ia memberi rezeki kepada sesiapa yang dikehendakiNya (menurut aturan yang telah ditetapkan), dan Dialah yang maha kuat, lagi maha kuasa.” 

selalu digunakan ke atas anak yg tengok mengamuk atau pun ke atas mereka yg tgh marah2..huhuhu..kalau rasa panjang sangat kan..korang baca ya latiff..ya latiff tu bebanyak kali pastu hembus jek dkt orang tu..insya allah dengan izin allah semuanya berkesan..ooo termasukla kalau nk gi interview ke..diulangi tak perlu minyak pengasih yer



2 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm...

bila dh bersahabat dgn syaitan...mcm ni la...ish...minta2 lh kita2 ni semua dilindungi dr perbuatan sihir..mistik n sewaktu dgn nya..

jom ke APA KATA HATI pulak,
LAUK MASIN = NAK KAHWIN

atoyis said...

kan..gila la depa ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails