Pages

nuffnang x

Tuesday, May 18, 2010

fizz fairuz versi nur kasih


fizz fairuz a.k.a aidil



myMetro wrote:

Dia dicalonkan dalam kategori Pelakon Harapan lelaki pada FFM 2007, Pelakon Lelaki Popular dalam ABPBH serta Pelakon TV Lelaki Terbaik, ASK lalu. "Sekalipun tidak menang, saya tetap bersyukur kerana tersenarai dalam Top 5. Saya berlakon bukan untuk kejar anugerah. Bagaimanapun, pengiktirafan menyuntik semangat pelakon untuk berkarya lebih baik lagi," katanya. Justeru, kata Fizz, isu penarikan diri daripada pementasan Sri Mersing sebelum ini banyak mengajarnya untuk lebih berhati-hati pada masa depan."Mungkin ada peminat yang tidak tahu saya sudah lapan tahun berkecimpung dalam bidang lakonan. Saya mula berlakon pada usia 22 tahun dan drama pertama saya ialah Mentari Productions. "Cuma baru sekarang bakat saya mula membuka mata ramai pihak di luar sana. Saya bersyukur selalu ditawarkan watak utama dalam drama. "Apapun untuk bersaing dan terus bertahan dalam bidang seni, saya perlu buat pembaharuan dalam lakonan supaya penonton tidak bosan, Contohnya, dalam drama Roh Kembali, saya meminta daripada pengarah untuk memakai rambut palsu bagi menampilkan kelainan," katanya. Lebih bermakna, bakat lakonan Fizz, mula mendapat pengiktirafan ramai menerusi pencalonannya dalam acara berprestij seperti Festival Filem Malaysia (FFM), Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) dan Anugerah Skrin (ASK).

atoyis-san wrote:


memang tak berapa perasan dia ni cm artis2 lain gak tp bukan dlm drama nur kasih..mesti makcik2 kat luar + remaja2 + wanita2 geget jari tengok watak aidil dlm cite tu kan..macho wa ckp lu...jarang ada drama yg berunsur keagamaan cm tu..tp part nur aminah dlm drama dan nur aminah luar drama aku malas nk komen ek..berbalik2 part fizz fairuz..dedulu tiap kali tgk drama nur kasih mesti dpt jelingan tajam dr incik toy..waaa..saya tau..sekadar minat watak aidil jek tak lebey dr itu..huhuhu..bukan nk condemn drama melayu tapi kekadang tu tgk cite tamil lagi layan dr drama melayu yg kekadang tah apa2..cthnya drama Kamelia Katrina kat astro ria (sorry ek kepada peminat cerita ini) tapi aku mmg tak blh blah tgk cite itu..serba serbi tak kena walaupun ada elyana tp tak membantu jugak..

1 comment:

Anonymous said...

great to meet you atoyis-san.blogspot.com owner found your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your blog http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails