Pages

nuffnang x

Saturday, June 12, 2010

Jiwa kacau

Entry rojak. Sila peruntukan sendiri masa anda untuk membaca yer. Aku bizi tahap gaban lagi pulak emosi swing. Mak takde masa nak susun satu-satu entry nokss...mak tension

1. Walaupun di hati ini masih lagi memboikot Israel brand tetapi terkucil jugak sekali-sekala. Kat sni susah nak dpt stok gula. Dah banyak tempat aku survey tapi lastly surrender jugak kena pergi Tesco jugak cari itu gula. Kedai lain sume pakat kata "gula habis..".

2. Dalam hati bila nampak hugies buat promosi best price rasa macam tak tahan-tahan nak jugak try. Tapi kena banyak muhasabah diri tarik nafas panjang-panjang tu suma nafsu pompuan, nafsu serakah semata-mata kakakakakah.

3. Owh saya sudah jatuh hati dengan libresse. Sekali pakai terus terpikat. Bukan sebab Yuna atau Adibah Nor. susah nak cakap rasa cinta pandang pertama itu. Kalau nak tahu cubalah sendiri. Owh ya mak tidak dibayar oleh Libresse untuk menjadi jurucakap Libresse yer tapi mak bercakap dengan hati yang rela. Suci gitew (mau muntah darah huhuhu ade aku kesah)

4. Psstt..Libresse ada satu produk baru yang extra slim tapi berfungsi sama dengan penyerapan maxi wacakaplu. Kalau you all terasa nak melawa tapi tetiba patah hati pulak, jangan risau gunakanlah Libresse extra slim mesti orang tak perasan nyer lagi penting mesti hubby pon tak perasan punya. Sekali lagi nak ditekankan, aku bukan dibayar yer, tapi luahan hati yang agak suci ini (sekali lagik puji diri sendiri..tak tahan)

5. Hati ini serabut. Boleh tak? selalunya pala hotak jek yg serabut. Apa kes ko nokss, tah la tapi jiwa kacau :(

6. Laut, pantai, banjir, ombak besar, takut tapi lately aku selalu mimpi benda yang sama. Adakah tsunami lagik. Giler la, aku boleh predict tsunami ke

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails