Pages

nuffnang x

Monday, July 05, 2010

Kasih sayang abah sebesar kasih sayang mama

Abah : "..sayang kamu berdua"

Di suatu hari..

abah: ma..semalam abah tengok video kimi..pastu terbayang kimi takde..sedih ma
mama: hmm..
abah: kena pulak video kimi tu kimi kata abai ma..abai abah..sedey ma
mama: sedih kan
abah: nak nangis abah ma..macam mana la orang yg hilang anak tu ma

As a mummy kita selalu doakan yang tebaik utk anak kita tapi kadang-kadang kita lupa daddy pon selalu buat yang sama. Jaga kita..jaga kimi..main dengan kimi happy kan mama..happy kan kimi..dan lagi walaupun bukan abah yang lahirkan kimi tapi bila abah ada bersama-sama dengan mama dalam labor room tu rasa macam abah jugak yang berusaha sama melahirkan kimi..(" ye la usaha dalam memberikan mama kata-kata semangat.."). Walaupun lepas bersalin mama yang kena jahit tapi abah pulak yang nk pengsan..kan lebih kurang sama tu. So untuk yang akan datang ni silalah kuatkan semangat temankan mama dan tengok mama kena jahit lagi yer.

kadang-kadang kita lupa itu semua sampailah mama terbaca entry ' doa buat alanna '..rintihan rindu seorang bapa terhadap anaknya..tersentuh rasa macam anak sendiri jek yang tiada. hmm tak de mood nk taip ..sedey dah..apa-apa pon al-fatihah untuk adik alanna.

p/s: nk upload video kimi tapi lambat giler..so cancel jek la

2 comments:

nabilah_2908 said...

" yg akan datang ni" Kimi dh nk dpt adik ke..? huhu.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLUEBERRY WAFFLE

atoyis said...

belum daaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails