Pages

nuffnang x

Tuesday, July 13, 2010

the more the merrier


kimi demam semalam sebab tu takde entri terbaru. Walaupun sibuk dan banyak benda melanda alhadulillah SV dh luluskan extended abstract dan lepas ni blh proceed pulak. Target mama utk semester ni at least mesti publish satu paper dan satu conference. So far comment +ve dari prof dia kata ada nampak hasil walaupun sedikit. Suke tau..bukan selalu prof nak puji.

Start dari sem lepas dh bertambah seorang penyelia bersama. Walaupun pada mulanya ada macam-macam feed back -ve sebab ada kata nanti byk sgt pendapat bercanggah antara satu SV dengan yg lagi satu. Tapi mama tawakal jugak dan ternyata takde pon macam tu. Kata orang the more the merrier..kata upin dan ipin pulak betul..betul..betul..

Ternyata tanggapan semua tu tak betul. Kenapa yer..entahla. Bila masa prof sibuk dan dateline dah dekat alhamdulillah Dr Nazlia ada dan time Dr Nazlia busy alhamdulillah prof pulak ada. setakat ni takde lagi kerja-kerja yang tergendala. See..macam kalau ayah takde boleh jumpa emak dan kalau emak pulak kerja boleh cari ayah.

So far untuk masa ni semuanya berjalan dengan lancar dan doakan mama dapat capai target mama yer..amin

p/s: tetapkan iman dan yakin dengan 'pelangi selepas hujan'. Semoga dipermudahkan dengan semua urusan dan diredhai oleh Allah.

2 comments:

limaedua said...

amin..moga dipermudahkan urusan..elok lah dua orang..lgpun Prof KO ok je..kimslm Prof ek su..=)

atoyissan said...

ok Insya Allah nnti su sampaikan, Prof KO busy sgt 2-3 menjak ni maklmlah timbalan dekan penyelidikan kan..lama tak jumpa kak ju bila nk dtg sni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails