Pages

nuffnang x

Friday, August 06, 2010

apa kaitan rambut dan berak..

dah macam hantu siot.. ngeri la pulakkan
ngeri2 pon blh jual tau rambut ni
tak caya blh tegok sni

yer rambut saya sudah panjang
tapi sebab dulu dalam keadaan layer jadi dia adalah tidak sama panjang..rimas ok
dan saya selalu berkata..owh rambut pajang sebab selalu berak
kan..dah kata dah korang tak nak caya
apak kimi pon tak caya
yer la kalau korang selalu berak nanti rambut boleh cepat panjang
seriously saya tak ingat sapa yang bagi tahu
tapi saya percaya benda ni sejak dari sekolah
cam siot jek kan percaya benda yang bukan-bukan
normally saya bukan jenis yang macam tu
tapi bila masuk part ni terbanngang plak blh percaya
suka ati saya lah kan..ada aku kesah
sama jugak dengan kuku kita
kalau selalu berak nanti kuku cepat panjang
eiiii...buruk kan
apsal la saya percaya ek
owh tapi at least bila rambut saya panjang dia tak jadi macam orang itu
dah ghupa david arumugam dah
" sampaikan lah..salam cintaku padanya..."
peace no war
rambut kimi pon dh panjang...
time dia nak berak jek mula la garu-garu pala
pastu peluh pon basah kat anak2 rambut kat dahi..pehal cite pasal berak plak ni
so sabtu ni kena trim skit
kasi macho gitu
ok tutup cite rambut dan berak

4 comments:

Mummy Dasy said...

hahaha mmg cam xcaya, cam xde kena mengena :D

nabilah_2908 said...

hehehe...iyer la...sy pun pernh dgr pasal ni...n sy percaya gak...la..la..la..

ada logiknya...asik dok meneran..tu yg rambut cepat tunbuh..mcm tu gak dgn kuku...kan..? (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
YASSIN UNTUK SI PEROKOK

cik panadol said...

hahaha...ade pulak motis cmni...pelik gak...kenapa perlu kaitan rambut dgn berak?kenapa tak kaitkan dgn kencing ke, atau benda2 lain?hehehe

atoyissan said...

hahaha tapi saya percaya..bengot kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails