Pages

nuffnang x

Tuesday, August 03, 2010

insaf la cepat wahai mereka yang berhati busuk

di kelilingi orang-orang yang busuk hati adalah satu penyeksaan
mereka yang suka buat cerita buat onak jek
mereka juga suka mendirikan kebahagiaan atas kecabulan mulut sendiri
itu mmg satu penghinaan bagi mereka

aku gerenti punya mesti orang-orang seperti di atas korang pernah jumpa kan
senang cite dia suka sangat melaga-lagakan orang dengan harapan orang lain akan lihat dia terlalu hebat
hebat ke ko
setakat membawa kabar keburukan orang
mencanang ke sana sini
ingat la wei
nikmat dunia hanya datang sekali sahaja
kau boleh tipu mata orang lain dengan kekayaan kau (konon jek la..takde la kaya raya mana pon kan)
tapi bukan mata aku ye..
kau blh cerita dekat orang kau holiday di oversea..
kau shopping dekat *******
dalam setahun 2-3 kali kau berulang alik ke oversea..
tapi please la..aku tak heran semua tu as long as jangan kacau family aku
owh ya..and please la..kau kata kan kau kaya..sila jangan request macam-macam dari kami
owh lupa..maybe kau tak cukup duit nk beli semua tu..
sebab tu kena mintak dari kami
sebab kau kan selalu pegi oversea..naik airasia (everybody can fly..)
dan satu lagi..sila tinggalkan tabiat buruk tu yang selalu nak check anak aku pakai baju brand aper yer..
kalau ye pon nak selak-selak baju anak aku..sila buat sorok-sorok supaya aku tak nampak ok..atau lagi senang kalau ko tanya dekat mama dia ni..brand apa yang aku selalu beli dekat anak aku..tak pon meh sni aku jawab..hari yang ko sibuk-sibuk cari brand apa kimi pakai..sampai terteleng-teleng pala budak tu..time tu dia pakai t-shirt mother care..puas hati..next time sila tanya mama dia yer..
karang tak pasal-pasal lagi ko jadi entry untuk blog aku pulak

p/s: pemenang contest insya allah akan diumumkan malam nnti yer..sabar semua..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails