Pages

nuffnang x

Thursday, April 07, 2011

mami jarum versi 'OBMJ aka online blog mami jarum'

mak andeh: paknyer..kawan I dkt blog kan baru beli handbag..lawa handbag dia..harga dia riban riban
pak andeh: iyer maknyer..
mak andeh: iyer paknyer..lepas tu si 'A' tu pulak (bukan nama sebenar) baru beli perfume..dari obersea..riban riban jugak reganya
pak andeh: iyer maknyer..(lagi sekali)
mak andeh: pastukan kawan I si 'Z' pulak baru balik holiday dari Paris..ha..byk K dia spent
pak andeh: iyer..semua tu ader dlm blog??
mak andeh: iyer la..I baca takkan diaorg nk tipu pulak
pak andeh: tapi kan maknyer I rasa lakan blog sekarang ni dh mcm nk menunjuk2 pulak..takder la cuba you tengok..asal beli barang jek masuk jadi entry baru..asal beli jek buat entry..asal entry jek handbag baru.. siap mention harga riban riban..adakah ini namanya fesyen mami jarum tapi yg ni versi 'OBMJ aka online blog mami jarum'..ha sama tak..sama tak..
mak andeh: gulpp..adeh

*tepuk dada tanya niat masing2..alamatnyer lepas ni semua entry akan di tapis oleh pihak PBB yer..kalau tak silap haribulan pak andeh cop I pulak jadi OBMJ

2 comments:

yatie chomeyl said...

aah kan mak andeh nya..kalau buleh, underwear baru beli pun nak tayang kat blog eheh

atoyis said...

hahahaha..itule pasal..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails