Pages

nuffnang x

Friday, May 20, 2011

depress.. stress..

aperlagi semua ada..ini adalah stress tahap maximum..hati ni dari bulan 1 lagi berdebar2 jek lah kan..kena jadi charlie chaplin buat keje laju2..mkn laju2..tdo laju2..jalan laju2..bwk kete laju2..mmg tak cukup 24 jam untuk sehari..perlukan 48 jam dlm sehari..mana lagi nk belek anak..belek laki..belek muka..belek rumah..belek dapur..(semua nk belek patut pon tak cukup 24jam sehari)..

printer adlh tersangkut2..entahla..dh la stress.. kena cukup sabar plak nk print kertas..buat tambah 10 pikul stress lagi adalah..

paper semua ada kesan nescafe..asal tunjuk jek kat SV mesti de trademark nescafe..SV siap kata.."ni betul2 punya study ni" mana tak satu buku lencun kena nescafe tau..rasa nk nyorok bawah meja jek

agak desperate di sini bila pandang kiri kanan org lain dh byk siap..jurnal pon dh publish..aku lagi lah rasa nk duduk bawah meja..geget kuku tangan geget kuku kaki..geget tepi meja..jadi incredible hulk plak kang..

credit to - 'here'

4 comments:

yatie chomeyl said...

i feel u babe, sabar2x,..tp i pun nk join gigi thjg meja gak la , leh ke? ehehehe

atoyis said...

boleh2..kalau org tanya naper meja u ni..katakan pada mereka.."betapa berat mata memandang berat lagi bahu memikut"..ngeh..ngeh..ngeh

Min Aina Ila Aina said...

Saya belum rasa, tapi bakal la nanti tu. Banyakkan berzikir, pengubat hati. Baca surah Al-Insyirah. Dalam doa saya selalu minta Allah berikan masa dan kesempatan untuk semua tugasan dan kewajipan kita. InsyaAllah, sebab 'masa' tu Allah yang punya, kalau Dia izinkan, kita akan rasa panjang je masa.

atoyis said...

tq kak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails