Pages

nuffnang x

Tuesday, June 21, 2011

the truth about adinda evans?

As usual aku ketinggalan ketapi kah but reality is dia adlh Malay girl (girl yer..budak lagi) and muslim..

amatlah terkenal lepas membuat pengakuan dalam blognya yang dia sudah tiada dara lagi..tapi bila aku track balik blog dia nothing..dh delete kot..

she wrote:

"ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)"

Tapi tetiba terbaca pulak entri dari harian metroll "Adinda evans klon amir raja lawak" biar betik..waaa..enggak baik pak bikin kontrovesi gitu pak 



amir wrote:


"Ini lah point filem Aku Dah Maen. Nak menunjukkan dan membuka pekung bangsa Melayu kita yang suka menghukum tanpa usual periksa. Dalam filem ini ada kami paparkan masalah Melayu suka sangat mengherdik dari mengajar. Lepas tu perasan diri mereka ahlil syurga pada masa yang sama guna perkataan kesat. Filem Aku Dah Maen mungkin sebuah komedi tetapi ianya komedi berat penuh dengan makna tersirat"

jeng..jeng..jeng..terpulang la nk caya atau tidak tapi yang pasti

atoyissan wrote:

wahai adik2 yg dekat sekolah rendah dan menengah..sebelum bertindak marilah kita guna akal dan bukannya nafsu..kalau sayangkan boipren sekalipun cuba ingat balik betapa sayangnya mak ayah kita dekat kita..kalau tak fikirkan diri sendiri tolong fikirkan emak ayah..kalau tak jalan jugak sila google dan cari video utk tgk macam mana susahnya proses kelahiran itu berlaku..kalau tak insaf jugak sila lah buat solat taubat..kalau tak faham jugak takpe la..suatu hari nnti bila korang dh bergelar mummy and daddy mesti korang akan faham jugak



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails