Pages

nuffnang x

Tuesday, April 10, 2012

ini bukan gadis dan bunga TAPI PhD dan kopi..

apak kimi:
"ma..awak mandi dengan kopi ke tadi"
"ma..sejak bila awak bli perfume coffee..?"
"ma..nape bau awak dh jd bau kopiiii"

wah..wah..wah..sound tepet tul..

"takde lah yang..I suke buat spa sendiri mandi2 kopi ni..sukee sgt" sentap mak tauuu

kimi pon dh pandai
"mama..nk air kopi..cicah biskut.." tp yang ni atuk wan yg ajar..mkn biskut kena cicah dgn kopi baru kick..haih..

nk wt cm ne kan..kopi takde alamatnya mata ni nk terkatup jek la..ade kopi keje jln..tp tak tentu gak..apak kimi pernah kata.."ma..kopi dh bercawan2 dh..tp mlm dia gak tdoo paling awal.." ahahhah nk wek camno..kopi dongan den dh tak lut do..nasib badan

tp ader gak try ambik surbex zink..ok la jugak..tp kalau ambik surbex zink kopi tak leh minum..sikit pon tak blh..nnti ko pening..sakit pala tahap migrain ...

ngeee..pernah gak buat permintaan kat apak kimi
"youuu..nnti blikan I mesin kisar biji kopi..nk buat kopi sendiri..best yooo.." ni le dia namanya permintaan bini yg melampau..org lain mintak rantai emas dua tiga kerat ko mintak mesin kopi kan..aper ke jadahnye

hari tu lepas tgk katalog sen heng apak kimi kata
"ni ha..mesin kopi..nk tak..murah jek 100++ mau ka??" *wink*wink*
biar betik mesin aper yg murah tu...sekali coffee maker da..tu takmo dh ada satu kek rumah ni tp tak guna2 pon..

amatlah heaven bila dpt coffee..lepas ni aku mau bli biji coffee dunkin donut yg dh siap kisar tu..hmmmm wangiiiiii...mood mereng skit hari ni..jgn layan nnti jangkit kat korang

5 comments:

yatie chomeyl said...

i pulak xleh minum kopi, kalau minum terus xleh tdo..lepas tu konpom sakit kepala. mmg berjaya untuk sendal mata tapi lepas tu weng weng weng.

dulu masa degree selalu jugak buat, skrg ni memang xla..hahaha

atoyis said...

yatie chomeyl: oowh ye ke..I minum le bape byk pon..tp bila smp masanya tido tetap tido..hahhahah

umiyumi said...

best aper bau kopi hehehe ;)

atoyis said...

kak umi: giler tak best..syokkk jek bau dia..wangi

Pok Amai-Amai said...

Kopi.....suke gak kopi. Tapi kopi yg mane?

Sy selalu lyn nescafe je...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails