Pages

nuffnang x

Thursday, June 21, 2012

Pre-Order Telekung (Japanese Cotton)

*Entry melekat untuk 3 hari*

Orang Bukit Tinggi panggil coton japang bunga punggung. Kenapa bunga punggung sebab bunga dia menjalar naik sampai belakang badan. Ramai yang request nak telekung color putih utk solat terawikh nanti.

Jadi Su bukak offer untuk semua reader atoyissan dengan harga promo Raya RM120. Order tak masuk kos penghantaran. Kebetulan ambik order untuk family ambik sekali untuk korang semua. Apak Kimi kata takpe jual murah sikit sebab telekung digunakan untuk beribadat..

Order tutup 2 Julai 2012 pukul 12pm. Insya Allah sempat pakai sebelum Ramadhan.

pandangan belakang. bunga dari bawah menjalar sampai ke atas. itu pasal le dia org panggil bunga punggung

pandangan hadapan.

sulam di bahagian bawah. kain cotton disulam dengan motif bunga2 untuk bahagian telekung dan juga bahagian kain. 100% cotton dan dijamin sejuk.

close up

close up kain. gamba saya tak sempat nak rotate. sila telengkan kepala kejap ye. Kain akan dipenuhi dengan motif sulam seperti gamba di atas. *cuma motif sulam setiap telekung agak berbeza mengikut bunga (sila ambil perhatian).

Jangan risau sebab bahagian belakang kawasan bersulam di lapisi dengan kain cotton. Jadi dia tak nampak tembuk-tembuk lubang sulam tu sebab ada 2 layer.

Tarikh tutup order 2 Julai ye sebab saya perlukan masa tunggu telekung sampai dari bukit tinggi dan buat penghantaran guna pos laju. Insya Allah sempat pakai sebelum 1 Ramadhan tahun ini. untuk order email saya di atoyissan@gmail.com

_______________________________________

ok since ada yang tanya telekung yang kurang sarat dengan sulam ada tak? kalau stok yang su pernah ambik  macam gambar di bawah. yang ni jenis bunga kornelli. material kain bukan cotton ye tapi jenis silky. motif bunga ada tiga warna: merah, biru dan purple

code: Kornelli1
material: silky (kain jenis licin)
warna: merah, biru, purple
harga: RM80 tak termasuk kos penghantaran
kalau nak boleh email saya di atoyisssan@gmail.com juga







2 comments:

umiyumi said...

eeee su ni mmglah buat k umi terliur tauu.. tp pikir2 telekung yg ada pun tak pakai2 lagi ni. hmm so k umi nak order satu lah utk mak k umi. utk diri sendiri segan pakai cantik2 mcm ni takut tak khusyuk pulak hehehehe

atoyissan said...

ngeee...tu belum buat kuih raya lagi..nanti lagi meleleh air liur. ok noted. nanti su masukkan dlm senarai buyer. macam biasa kak umi email dkt su alamat utk dipos ye.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails