Pages

nuffnang x

Wednesday, September 12, 2012

kalau korang pandai Arsyad + Zainab jadi apa..

hahahha..masa open house ari tu tok cik buat lawak..biasanya omak2 dan apak2 zaman sekarang suka cantum2kan nama pas tu jadi nama anak kan..cam kawan kita orang nama anak dia khairina..korang pon blh agakkan mesti apak dia khairul dan omak eaa ada nama rina..rina gitu

ce teka plak kalau apak ea Arsyad dan omak ea Zainab ape agaknye nama anak ea..ce teka...

jawapannya
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ARSYAD + ZAINAB = ARNAB

hahahahh sakit perut aku gelak

inilah ARsyad + zaiNAB kitaorg..

ini Tuah..sker panjat pokok 

yang ni plak aufa

nama namanya kimi yang pilih..katanya nak letak nama kawan2 dia..hantam sajalah nak..

smlm ckp kat apak kimi "kalau kita iklankan kat depan..sapa2 nak main arnab sila bayar RM2 sorang kaya kita kot kan bang..mesti ramai bdk2 taska depan tu mintak duit extra kat mak apak diaorg sbb nak pegang arnab.."

ha..kan aku dh kata..semalam dua org yg datang..petang tadi empat orang plak..bdk2 tu suma siap tunggu la kimi balik ghumah.."acik kitaorg nak tengok arnab blh???"


3 comments:

Min Aina Ila Aina said...

cutenya...rajin ye bela2 pet ni. Saya time kecik2 dulu je la. Dah dok apartment mintak mahap.

atoyissan said...

yang rajin bela nya apak kimi..su cuma memeriahkan keadaan jek pon..setakat usap2 boleh la..nak pegang takut kena cakap..(hahahha..saya mmg hover hokey)

Korn Ahmad said...

comel nya dua mreka2ni... aku pon ade bela dulu, tp sejak keje ni malas dah... nama arnab aku mcm omputeh sket.. hehe

btw da masuk dalam bloglist tu dah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails