Pages

nuffnang x

Wednesday, September 12, 2012

acik yang kemaruk



Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati dan tetap setia
Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntun mu kepada ku
Kerna bila cinta sudah bersenandung
Takkan terpisah hati
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali… padamu
Aku ada kerna engkau ada
Tercipta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku berhujung padamu
Kemanapun kan pasti kembali ooo
"shhhh acik kemaruh dengar lagu ni la.."
apak kimi idak la pulak makan ati ke haper sebab dia mmg gila datuk CT apis pon dia suke..jadi kalau acik pasang 10 kali pon dia no hal..suke..ye la..benda2 yang menghayalkan ni mmg ko suka kan..sib baik den dah kawin..kalau berangan part yg feeling2 cintan cinton pon ingat muka apak kimi jek..puiiiii...sila jgn muntah





3 comments:

Min Aina Ila Aina said...

nak dengar gak la..saya tau org tengah hangat pasal soundtrack drama ni tapi selalu ketinggalan keretapi. Lagu ombak rindu dulu tu orang dah delete buang baru saya nak dengo.hehe.

Suliana Sulaiman said...

hehehe..blh2..mlm ni layan lagi adam hawa

aku eryati said...

ha ah..lagu ni mmg besttttttttttt...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails