Pages

nuffnang x

Thursday, September 27, 2012

makin tua makin lupa..oopppsss..oppa..

macam pantun pulak dah..

semalam acik lupa di mana acik letakkan gelas kopi yg acik minum..vanggang..paling lekeh pon yang selalunya hilang adalah stationary..duduk menaip tetiba ingat jap nak capai kertas dekat kusi luar..grab pencil/pen/pembaris/eraser atau yg sewaktu dengannya..pegi luar ambik kertas..balik duduk dekat seat sambung menaip..tetiba baru teringat..owh mana aku letak pen tadi..

jadi no wonder la kan pen cik selalu hilang..acik anak beranak tak makan pen..ko ingat ape.. incredible hulk ke..hulk pon tak makan pen tau..tapi tu la yg acik selalu hilang sekarang ni..short term memory lost..tp semalam paling teruk la..setengah jam gak la acik nk pikirkan kat ne la acik letak cawan kopi tuh..tua ko acik ni..noopppp

bila cite dkt apak kimi dia kata.."ma ni sebenarnya kan..ma buat keje tapi dlm masa yg sama ma pikir benda lain..tu pasal la jd mcm tu.." hmm betul jugak tu..smlm pegi bli satay..kimi plak sibuk nak bahulu..anak acik ni mmg tradisional skit..ko sua le  bahulu..jarang dia nak tolak..tp kalau ko sua la cookies yg moden2 ni..trang tang tang dia tolak..peh tu rasanya acik dh tanya dkt adik yg jual bahulu tu..bahulu ni baru baka ke dah lama..tp masuk jek dlm kete acik tak blh nk recall lagik..acik tanya ke idak..sah acik ni dh kronik ni..

tapi pagi nih apak kimi pulak hilang wallet...huwaaa...masuk ni dh bape kali dh dia hilang wallet..sapa yg kronik ni..acik ke dia..ke dia berjangkit dr acik plak..ic tu penting..dh la 3 kali hilang ic..mau kena denda 300 kang..arap2 la miss place jek..

sekian..


9 comments:

Min Aina Ila Aina said...

Permanent Head Damage Symptom..hehe
samalah anak kita, biskut raya berbalang tak berusik, bahulu cap Samudera pulak kena beli.

Prettywrite said...

kena bykkn mkn kismis ni..hehe..

Suliana Sulaiman said...

MAIA: btl la symptom tu..anda mungkin akan rasa kehadiran symptom PHD paling kuat saat2 semester yang terakhir..hehehe..

Suliana Sulaiman said...

Prettywriter: betul la..saya pon dh lama tak mkn kismis

Min Aina Ila Aina said...

oh ye lupa nak tanya...pegi ke dengar Annabel hari tu? Cari2 juga tapi tak cam sangat la.

Suliana Sulaiman said...

MAIA: haah..ada..ramai giler..sampai kusi tak cukup..hehehe..sib baik dpt seat..cari gak mai tp tak sure mai ke idak hehehe

Min Aina Ila Aina said...

Sue pakai baju warna apa, warna pink ke? Sebab kawan saya ada dok dengan kawan dia ftsm...dan ada sorang yg pakai baju pink rasanya iras2 su, nak tengok kad matrik dia tak nampak.hehe.

Suliana Sulaiman said...

haah..kawan mai yg keje dkt uitm tu ke..sorang tu huda..sorang lagi dh lupa la pulak nama dia..ye la tu..saya pakai baju pink

Min Aina Ila Aina said...

Haa..betol rupanya. Saya yang makan kat meja sebelah tu. Makan dengan Rozaimah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails