Pages

nuffnang x

Tuesday, October 02, 2012

Brim RM250 tidak termasuk pelajar IPT

Rasanya baru 3-4 bulan yang lepas budget 2012 dibentangkan..tiba2 jumaat lepas rasa mcm dlm mimpi bila dengar budget 2013. kata mereka ramai juga yang kurang bersyukur bila dengar dpt bonus dari kerajaan..ramai jugak yang berterima kasih sbb adanya brim 500 dan 250 bg yang bujang...owh 250 tu tak termasuk pelajar ipt ye..korang jgn la beragan2..

tapi kalau nak dibandingkan dengan ekonomi sekarang ni yang tak berapa kukuh rasanya imbuhan yang kita dapat ni akan ditanggung oleh anak cucuk kita nanti..bayar hutang..apa2 pon rezeki Allah yang bagi..syukur ya allah..

p/s:

alhamdullillah masih lagi sempat celebrate birthday buat tahun ni..walaupun kimi dan apaknya sakit..syukur ya allah atas segala nikmat yang telah diberikan dan dipinjamkan..

3 comments:

Min Aina Ila Aina said...

Selamat Ulangtahun kelahiran...apak kimi sakit sebab dietkah?

Suliana Sulaiman said...

tq MAIA..idak..apak kimi sakit sbb lambat mkn..perut angin kot..kimi dari hari jumaat muntah2..ahad lepas berjangkit dekat apak dia pulak..tp rasanya takde kene mengena dgn atkin sbb dr hari sabtu dh tak diet lg

Min Aina Ila Aina said...

Oh, maknanya dia dah diet la pastu berenti ye. rasanya sebab diet. Sebab ada orang yang mcm tu, dalam dok diet lepas tu drastik makan macam-macam...ada kemungkinan perut meragam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails