Pages

nuffnang x

Friday, October 12, 2012

korang kalau dtg keje lambat menggelabah tak..ke relax ja??

479 dan tukar ke 6555 alhamdulillah..tapi number lama burn la..

terkedu apak kimi jwb panggilan dr bini dia pagi semalam..tapi acik respect sama dia la..terus dia call kan tukar number..tapi sempat gi pegi cite dkt kenkawan opis bini dia meroyan..haippp tak baik tau bang..dia siap cite dkt agent kete tu lagi..patut le dpt tukar..kata apak kimi kawan dia kata "bini-bini kita ni sume sama jekkk" sama ke..tp tak sia2 i meroyan pepagi smlm..auwwwwwwww

ok kehidupan perlu diteruskan..kerja perlu disiapkan..so far progress masih lagi di tahap pertengahan..apak kimi selalu kata orang menggelabah cam gini la kejenye..hayyyyy..menggelabah ke mak nokk..ye ke..antara aku dgn apak kimi dia lagi cool la..apa2 pon relax ja..dah lambat pon blh relax ja..mak tak boleh..lagi lambat lagi laju la ahkak buat keje..dari berjalan rasa mau berlari..tp apak kimi dh lambat gi keje dia blh relax lagi siap bukak tudung saji mkn nasi pepagi..nak breakfast..ko ado..nan ado kan..

kimi..aku rasa ikut stail aku..kalau lambat siap pesan dkt mama "ma cepat la..nnti kimi lambat kann..nanti tuah dah pegi sekolah kann..nanti teacher marah kimi kannn.." banyaknya kann ko nak..baru nak gosok gigi kimi dah warning suruh cepat..semput mak nak kena berkejaran ke sana sini..

semalam kimi meroyan dulu atas tilam..mama lambat anta pegi sek..sebabnya aku ngantuk tak kejut dia bangun pukul 7.15am..alih2 tengok jam dah pukul 8.15am..akhak terbabas alagapas sejamm...tak tau pulak kimi beria2 sgt nak naik dgn teacher rahimah tak mau mama hantar..siap nangis atas tilam..rare betul la insiden semalam..ye nak mak kau yg salah..mata ni bagai digam-gam malas nak bangun awal pagi..hahahahah nasib ko lah nak

tapi yg aku dgn apak dia perasan kimi suka enteprem org ambik gamba sekarang ni..ko sound dia start la dia muncung2..maybe sbb sunyi takde adik..org len ambik gamba reramai..kimi sensorang..pas tu apa lagi..tiap kali gamba org dia suka menyelit

ko tengok ni..dia nak menyelit gak kt tgh2 family pak teh..org tu sibuk nak ambik gamba family..bila panggil mula la mata naik ke atas..sentapppp..ewah-ewah pandai ko sentap sekarang kan


bila time nak ambik gamba adik beradik lelaki..dia pon nak enteprem..katanya tak paham plak kenapa dia tak blh join..walhal dia kan boy..kenapa ma..kenapa..sambil badan guling atas lantai..semput akhak..


enteprem dkt family makngah plak..ni kalau aku larang ni mau ada yang berguling atas tanah pulak kang..jadi cite hindustan plak cam ne


and again..aku dah ckp nak menyelit gak kat family org..tak kira..nape kimi tak blh pulak sambil jeling mama.aduss

haah makngah..dulu ko photo shoot gamba kawin bawak kimi kan..tu pasal la agaknya kimi kenan nak menyelit jek dok dgn korang


sekian..selamat hari jumaat
p/s: lapar..mau mkn dan secaran kopi..



1 comment:

Min Aina Ila Aina said...

Saya jenis walaupun dah lambat kena pura-pura relax walau hati gelabah. Sebab bila saya buat-buat relax saya nampak macam cool gitu. Kalau saya gelabah kerja yang boleh buat cepat akan jadi lambat sebab serba tak kena.

Apapun, last minit punye style.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails