Pages

nuffnang x

Wednesday, October 24, 2012

shoes


kalau nak diikutkan..aku rasa apak kimi lagi banyak kasut dari bini dia ni..aku kalau dah suka satu kasut..kasut tu jek la..sampailah tapak dia haus dan jatuh mcm nangka busuk..baru la terbuka niat di hati mau beli baru..

yang bertanda merah adalah kasuh yang mmg sedia ada..yg color biru plak kasut aku teringin sgt mau bli..tp bla nengok price langsung letak balik..cheapskate..yg mmg i la tuh..sbb tuh apak kimi kata len kali kalau nak bli kasut utk mama ni baik takyah bawak mama..buat penat jek jalan..bukannya dia nak beli pon..

halooo..kasut kalau sepasang dah RM350 kan baik aku beli hush puppies jek..sedap pon sedap..lembut pon  lembut..apak kimi blh kata..jom ah bli hush puppies..ha..taknak kan..taknak kan..boleh plak ber aguing depan kedai..harus lah taknak kasut mak melambak lagi kat ghumah tau..kalau diikutkan RM350 blh beli dua kasuh yg lagi comfort kot..and again mak ni mmg bangsa jimat aka cheapskate...

kalau gi keje pong aku suka sarung sipar jamban jek kekadang tuh..masuk opis aku sah-sah la kena bukak sipar kan..sbb kalau zohor atau asar ada kelas lambat aku suka solat dlm bilik..so..no shoes please..kat upsi ni...mau masuk lab pong bukak kasut..masuk lecture hall jek pakai kasut..ha..lagi senang sarung sipar jamban kan..dan lagi kalau nak ke jamban no hal la part kasut basah ke haper sbb dah pakai sipar..kekadang tu masuk meeting pon aku belasah sipar jamban..

pengalaman itew aku bawak smp ke ukm..kekadang kalau rajin jek aku sarung sneakers..kalau kurang rajin aku pakai Puma ballerina tu..kalau lagik malas aku pakai sipar jamban lagi brand asadi..maksu adik kata.."along dah takde sipar yg chantekk lagik ke.." aik sipar purple aku ni tak chantek ke..belasah la..
naper aku prefer sipar jamban? sebabnya aku bila bawak kete mesti bukak sipar..kalau pakai kasut jenuh plak nak bukak pasang balik kan..kalau pakai ballerina tu hokay lagik la..kalau pakai sneakers tu..halamak..

sampailah satu insiden jatuh bedebuk cm nangka busuk dkt puri pujangga..hadoi..seminggu tu mmg hazabbbb..tobat..takmo lagi pakai sipar..mesti cari kasutnye...sampailah birthday hari tu apak kimi bagi present dua pasang sipar dr le sandee..hokey dua pasang perli ke banggg

2 comments:

faraherda.razalan said...

Org kate, klu kasut sebijik je...makne kasut mhl! Heheheheh~

atoyissan said...

kasut sebiji takde makna pon hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails