Pages

nuffnang x

Monday, November 05, 2012

Confuse antara toilet bowl dan baldi..mak aiii

ada hari saya ok ada hari saya ko
tapi most of my day adalah tak ok
rushing sana rushing sini (ko sorang jek la yg sibuk..kekwat..)

satu hari tu masa saya tengah basuh toilet
berus sana berus sini
letak ajax fabuloso warna purple
sambung balik gosok sana gosok sini

dan tetiba..owh mana air..kena siram ni
capai air dlm baldi..siram sana..siram sini..capai air lagi..siram sana..siram sini
halamak..kotor lagi dinding nih..capai berus tangan kiri..tangan kanan plak nak capai ajax..
penuh la pulak tangan..terus baling gayung

tapi kali ni aku baling gayung dlm toilet bowl 
matik la mak..
patut la brutal jek bunyi gayung tuh..aku ingat apa ke benda la yg jatuh tadikk
apa kes ko senah..baldi dgn toilet bowl pon dh tak blh beza ke..

sekian

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails