Pages

nuffnang x

Wednesday, November 21, 2012

Pindah rumah...

lagi seminggu lebih kitaorg akan berpindah ke rumah baru..tp kalau korang dtg umah aku rasa mcm tuan rumah nak duduk lagi 2 tahun...

1. aku dh terlepas dateline dr pelan asal..spatutnya hujung bulan 10 bagi 1st draf..tp aku still membelek2 setiap bab..ibarat tiada kesudahan..walaupun hati ni selalu berkata.." 10 minit lagi aku taip benda ni sure muntah punya" hati jek berkata-kata tapi tak muntah pon huweekkkkkkk...

2. lori apak kimi dh set kan..gaji pon dh masuk..cuma sediakan jek lah duitnya..tapi satu barang pon aku tak kemas lagik nih..feninnn..feninnnn

3. mak call kata nak mai sini..katanya nak tolong kemas...gud....ada assistant TAPI.....sure emak membebel nye lah nnti..sebabnya banyak barang aku simpan..kertas kosong pon simpan..tag baju pon aku simpan..kotak2 chantik pon aku simpan..sure mak suruh buang punya...apak kimi dh tersengeh2..katanya bagus mak nak datang..boleh abang racun mak suruh awak buang entah kain ke benda yg awak dok simpan dalam stor tu..benda yg layak dihapus kira....ammmmaaaaaaaa....fenin..fenin..

4. ghumah aku bakal jadi tongkang pecah dalam beberapa hari..fenin..fenin

sekian..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails